Tuesday, March 20, 2007

Takze udalosti niekolkych poslednych dni...
No bolo toho vela co sa udialo
Od stredy minuleho tyzdna som bola na KPM-ku..a to bolo nieco skvele...proste tema, seminare, chvaly, vsetko ma to tak povzdbudilo a uvedomila a prehodnotila som aj mnoho veci...

dufam, ze to nebude len take chvilkove nadsenie a nadchnutie pre nieco, ale ze sa budem moct vzdy myslienkami vratit k tomuto Kpm, a ze to vsetko co som si odtial vzala budem moct aplikovat do svojho zivota.
Mohla by som tu este veela pisat o KPm azda spomeniem este to, ze mi z Po, taka skupinka asi 15ludi sme pripravovali kaplnku.Mali sme nato k dispozicii jeden apartman v Kompase ktory sme cely premenili, ... bolo to fajn...aj nova skusenost.

Inac musim sem este nieco napiasat mi to neda...som dnes si kupila(respektive kupil mi ho jeden kamos v Ke, lebo v Po ho nebolo dostat, ale proste no...a cez net by ma stalo 80sk viac koli postovnemu...) cd Komajota, je to taky britpop resp. britsky rock, velmi sa mi paci...a spieva sa tam vylucne po slovensky, prijemne pocuvanie a super texty.

ta asi vsetko...

1 comment:

Unknown said...

Caves tessa...dobre sa to cita. mozes tu davat aj viac svojich myslienok, oplati sa :)
...let your mind open ;)
papa